Benxi
Bezoek adres:
Rossinistraat 3
5344AK
Tel.nr. Algemene zaken
Bedrijfsleider
06-40816360


Klachtenregeling Voedselbank Oss en omgeving :

Bij de Voedselbank Oss en omgeving werken enthousiaste vrijwilligers aan het verstrekken van voedselpakketten aan vele gezinnen en doneren verschillende leveranciers voedsel.

In de samenwerking met zoveel klanten, leveranciers en vrijwilligers kan het voorkomen dat er ergernissen ontstaan. Dat kan komen via de niet correcte afhandeling van een werkproces of ergernis over een werksituatie of gedrag of opmerkingen van een  vrijwilliger, bedrijfsleider, of bestuurslid. Soms kan er zelfs sprake zijn van grensoverschrijdend gedrag, of misstanden in de organisatie. 

Om  ergernissen en klachten op te lossen  is deze klachtenregeling ontwikkeld  en heeft de Voedselbank zich aangesloten bij de landelijke vertrouwenspersoon, en bij de landelijke klachtenregeling van Voedselbanken Nederland. 

Voor cliënten, hulpverleners, vrijwilligers en leveranciers. 

Indien u een klacht hebt, is de eerste stap om in gesprek te gaan met de direct betrokkenen. 

Heeft u het probleem niet naar tevredenheid  kunnen oplossen, dan kunt u zich met uw klacht wenden tot het bestuur van Voedselbank Oss en omgeving via e-mail of brief. 

Een vertegenwoordiger van het bestuur zal vervolgens met u contact opnemen om een afspraak te maken voor een gesprek  over uw klacht. Na overleg met degene die het betreft, zal vervolgens een uitspraak  worden gedaan. 

Is uw klacht na overleg met het bestuur niet naar tevredenheid opgelost dan kunt u :

een verzoek om bemiddeling indienen bij de landelijke vereniging (Voedselbanken Nederland). De klacht kan worden gestuurd aan het adres klachten@voedselbankennederland.nl.  Voedselbanken Nederland komt dan in actie en zal proberen samen met alle betrokkenen een oplossing te zoeken waarin iedereen zich kan vinden.

Landelijke Vertrouwenspersoon

Voedselbank Oss en omgeving heeft zich aangesloten bij  de landelijke Vertrouwenspersoon. U kunt   voor advies bij het indienen van officiële klachten u laten ondersteunen door dit  landelijk team van vertrouwenspersonen van Voedselbanken Nederland.

Klachtenprocedure voor ontvangen producten :

Ondanks onze zorgvuldige controle en bewaking van de koelketen kan het voorkomen dat u een klacht heeft over een ontvangen product.
Indien u een dergelijke klacht heeft gelieve dan onderstaand formulier volledig in te vullen.
Door het kenbaar maken van uw klacht kunnen wij proberen om de oorzaak van de klacht te achterhalen en indien nodig onze procedures aan te passen.

Naam
Uw voor en achternaam
Field is required!
Telefoonnummer
Uw telefoonnummer
Field is required!
E-mailadres
Uw email adres
Field is required!
datum ontvangst product
kies een datum
Field is required!
datum klacht
kies een datum
Field is required!
Soort product
over welk product heeft u een klacht ?
Field is required!
THT/TGT datum
kies een datum
Field is required!
gekoeld, ingevroren, kamertemperatuur

  • maak een keuze
  • gekoeld
  • ingevroren
  • kamertemperatuur

maak een keuze

Field is required!
Omschrijving van de klacht
Vul hier uw klacht in met zoveel mogelijk informatie. bv invriesdatum, tht- of tgt-datum
Field is required!
Bestanden
Verplicht : voeg hier foto's toe, maximale grootte 10 Mb. Graag foto's waarop het etiket met omschrijving, tht/tgt-datum en een beeld van het product waarop de klacht zichtbaar is.

Field is required!